دلم شکست ...







دلم شکست ...  


این بازیکن در تاریخ 12/07/07 12:47 ثبت نام کرده است.

دلم شکست و شکست و بازهم شکست

این بازیکن در تاریخ 12/07/07 12:47 ثبت نام کرده است.

تو خنده کن که دلم بازهم شکست

شکسته های دلم به دست برچینم

به گوشه ای بنشینم به چشم خود بینم

دل است و زخم و شکست و خون جگر

دل است و شکست و بازهم شکست دگر

نخست شکسته های دلم به اشک می شویم

که تاب غبار ندارد روی چون ماهت

خیال تو آرام که این شکسته دلم

همیشه ز بهر بخت تو دعا بکند

که روی تو سپید و بخت نیکو باد

دو چشم تو گریان شود ؟! خدا نکند ...




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| جمعه 23 تير 1391برچسب:, | 10:21 | + | موضوع: <-CategoryName-> |